OpinionPie auttaa keräämään arvokasta suoraa palautetta asiakkailta, henkilöstöltä, käyttäjiltä jne.

Se soveltuu myös palautekanavaksi. OpinionPie:lla keräät tietoa myös markkinoinnin avuksi.

Hyödyt yritykselle

Haluatko tietää, mitä asiakkaasi todella ajattelevat saamastaan palvelusta?

R

Tuloksia nopeasti

Verkkopalvelu, jonka käyttäminen ei edellytä mitään asennustöitä. Kun yrityksenne ottaa OpinionPie:n käyttöön tänään, on tuloksia käytettävissä jo huomenna.

R

Mukautuva

Voit vapaasti määritellä, millaista palautetta haluat kerätä. Palvelu on helposti konfiguroitavissa eri käyttäjäryhmille, esimerkiksi henkilöstölle tai asiakkaille. Se toimii vaikka palautekanavana.

R

Responsiivinen

OpinionPie:n avulla palautetta on helppo ja nopea antaa mobiililaitteilla tai tietokoneen ruudulla. Kun palautteen antaminen on helppoa, saat enemmän vastauksia ja arvokasta palautetta.

R

Monipuoliset raportit

Raportointi on helppolukuista. Monipuolinen statistiikka kertoo, miten palvelusi sujuu. Sivusto näyttää esim. NPS-luvut eri alueilta. Näet nopeasti saavatko palveluun tekemästi uudistukset tai muutokset aikaan ihastusta tai vihastusta asiakkaissasi.

R

Helppo ottaa käyttöön

OpinionPie ei tee syväanalyysia asiakkaistasi, mutta saat yhdellä kyselyllä vastauksia useaan osa-alueeseen etkä siis tarvitse mittavaa kysymyspatteristoa tai aikaa vieviä kyselyitä. Lisäksi kysymyksiä on helppo muuttaa vaikka viikottain tai kuukausittain.

R

Monella tavalla jaettavat kyselyt

Linkkiä on helppo jakaa. Saat lyhyen linkin, jota voit jakaa esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostilla asiakkaillesi. Lisäksi OpinionPie voidaan käynnistää NFC-tagilla tai QR-koodilla: voit asentaa kooditarrat haluamiisi paikkoihin ja OpinionPie käynnistyy, kun koodi luetaan mobiililaitteella.

R

Oikeaa palautetta

Mitä on asiakaspalaute? Asiakas on kuningas: onko näin oikeasti? Kuinka monesti kuuleekan tämän sloganin? Halusimme tuoda palvelun, jolla voit saada muutakin tietoa kuin “hyvin menee” tai “ei mene hyvin”. OpinionPie auttaa sinua saamaan tiedon: hyvin menee, mutta MIKSI? Tai ei mene hyvin, mutta MIKSI?

R

Käyttäjäystävällinen

Moniko jaksaa vastata pitkiin kyselyihin? OpinionPie vaatii muutaman sormen pyyhkäisyn ja kerää intuitiivisen palautteen hetkessä. Vastaus on helppo antaa juuri sillä hetkellä, kun arvioitava asia on käsillä.

Kiinnostuitko?

Ambanin kehittämällä OpinionPie -asiakastyytyväisyysmittarilla keräät helposti intuitiivisen palautteen asiakkailtasi.